Social Icons

Χριστίνα Μουστάκα: Παραδέχτηκε πόσες φορές το έχει κάνει σε μια μέρα και μας άφησε.. παγάκι!

Διαφήμιση

ΔΕΚΙΑ ΚΩΔ






Αχ αυτό το κορίτσι....
   Πάτα το κουμπί "Μου αρέσει" ή "Επιβεβαίωση" για να δεις τη συνέχεια του άρθρου    
ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Εάν χρησιμοποιείτε internet explorer τότε το άρθρο δέν εμφανίζεται απλά κάντε αντιγραφή το άρθρο και ανοίξτε το με mozilla ή google chrome










Αυτό το κορίτσι…Αχ αυτό το κορίτσι.Με έχει απασχολήσει πολλές φορές. Και το έχει κάνει τόσο με τις προσωπικές αναταράξεις της αλλά κυρίως με την διαδρομή της. Κυρίως τη γυμνή διαδρομή της. Σε μια στάση αυτής της διαδρομής φωτογραφήθηκε στα περιοδικά του θείου…. Όπως την γέννησε η φύση.
Και ανάμεσα σε άλλα βαρύγδουπα περί σχέσεων…είπε και τη μαγική ατάκα που βεβαίως οι συνάδελφοι στο περιοδικό την πόσταραν ως λεζάντα στη φωτογραφία. τι είπε το κορίτσι; «Το έχω κάνει  οκτώ φορές σε μια μέρα. Εγώ δεν είχα το πρόβλημα για το παραπάνω. Το πρόβλημα το είχε ο άλλος. Το καλύτερο είναι να το κάνεις με κάποιον που γουστάρεις πολύ». 

Χαίρω πολύ καλό μου…αλλά μετά τις οκτώ φορές-ήρωα μου-τι περιμένεις να κάνει ο ευλογημένος; Το μόνο που μπορεί είναι να βάλει ένα τηγάνι πάνω στο μόριο και να τηγανίσει δυο αυγά μάτια σε τρία λεπτά! Αχόρταγη-και καλά-Χριστίνα μου!!!

Πηγή:to mati 
                                                                                                

κατω ΚΩΔ

Δημοφιλεις αναρτησεις